کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316373 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش های پاکسازی دستگاه اندرویدی

یک مطالعه از سازنده‌ی نرم‌افزار‌های اَوَست پیشنهاد کرده است که تنظیم مجددی را که کارخانه به سیستم عامل اندروید داده است آنقدر در ریشه‌کن کردن داده‌‌‌های شخصی از ابزار قدیمی مؤثرنیست. این شرکت توانست در۲۰ گوشی هوشمند اندروید که از eBay خریداری کرده بود بیش از ۴۰۰۰۰ عکس، ۷۵۰ ایمیل و پیام‌های متنی، و ۲۵۰ شماره تماس، همراه با چهار نفر از صاحبان دستگاه‌های قدیمی و حتی یک اپلیکیشن کامل وام را بازیابی کند. برای سخت‌‌‌‌‌‌‌تر کردن اوضاع،کارکنان اَوَست برای اینکه کارشان را کامل کرده باشند درحال استفاده از اطلاعات بازیابی شده بودند.

android-encrypt

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ درحالی‌ که اَوَست و کمپانی های دیگر می‌خواهند به شما ابزارهای پاکسازی معرفی کنند، راه‌های دیگری برای امنیت اطلاعات شخصی شما هست وقتی که می‌خواهید به تنظیمات کارخانه بازگردید.

گام اول: رمزگذاری

من توصیه می‌کنم دستگاهتان را قبل از آنکه آن را برای پاک کردن آماده کنید رمزگذاری کنید. درفرآیند رمزگذاری اطلاعات روی دستگاه شما کدگذاری می‌شود. حتی اگر‌در پاکسازی همه‌ی اطلاعات شما از بین نرود، به یک کلید خاص نیاز است تا اطلاعات رمزگشایی شود.

برای رمزگذاری دستگاه اندروید خود به تنظیمات بروید، در قسمت امنیت رمزگذاری تلفن را انتخاب کنید. این ویژگی ممکن است در دستگاه های دیگر در گزینه ی دیگری واقع شده باشد.

  دستگاه اندرویدی

گام دوم:  بازگشت به تنظیمات کارخانه

قدم بعدی که شما انجام می‌دهید بازگشت به تنظیمات کارخانه است. در اندروید‎ها با انتخاب بازنشانی به داده‌های کارخانه در گزینه‌ی تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان و‌ بازیابی می‌توانید این کار را انجام دهید. شما باید بدانید که این‌کار همه‌ی اطلاعات شما را از‌بین خواهد برد، و اگرنمی‌خواهید اطلاعاتتان از‌بین برود باید از آن‌ها نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

 دستگاه اندرویدی

گام سوم: بارگذاری اطلاعات ساختگی

دنبال کردن گام اول و دوم برای اکثر افراد کافی است، ولی شما می‌توانید یک گام بیشتر برای اضافه کردن یک لایه محافظتی دیگر در‌هنگام پاکسازی اطلاعات شخصی‌تان بردارید. عکس و اطلاعات تماس ساختگی در دستگاهتان بارگذاری کنید. می‌پرسید چرا؟ درگام بعدی به شما خواهیم گفت.

گام چهارم: یک بار دیگر به تنظیمات کارخانه بازگردید

اکنون بهتر‌است بار دیگربه تنظیمات کارخانه بازگردید، بنابراین اطلاعات ساختگی‌تان را پاک خواهید کرد. این کار برای کسی که بخواهد به اطلاعات شما دست پیدا کند سخت‌تر خواهدشد زیرا اطلاعات شما زیر اطلاعات ساختگی دفن شده است.

هنوز خیالتان راحت نیست؟ گام‌های سوم و چهارم را هرقدر دوست دارید تکرار کنید. همانطور که اشاره کردم برای اکثر افراد گام‌های اول و دوم کافی است. بدون پین‌های رمزگذاری که در تنظیمات اولیه کارخانه بازنویسی شده است اغلب رمزگشایی اطلاعات شما غیرممکن خواهد بود.

و در آخر، شما همچنان می‌توانید از یک چکش استفاده کنید یا آن را به داخل توالت بیاندازید اگر به فروختن آن علاقه‌‌ای ندارید. آماده است

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21682 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/26 تعداد مشاهده: 2087
سافت گذر